Wille w Lake hill karkonosze

§ 1
Przedmiot Regulaminu

Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności procesowych, w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w Obiekcie. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuję warunki Regulaminu.

Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie

LAKE HILL VILLAGE

ul. Tyrolska 2I, 58-564 Sosnówka

Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Obiektu oraz na stronie internetowej.

§ 2
Doba Hotelowa

Wille wynajmowane są na doby hotelowe.

Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do 11:00 dnia następnego.

Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 20:00 w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania.

Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności willi. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.

§ 3
Rezerwacja i meldunek

Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią, wypełnienie karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić wydania karty/klucza do pokoju.

Gość nie może przekazywać willi innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu Obiektu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników lub innych osób przebywających na terenie Obiektu.

Obiekt zastrzega sobie prawo do pobrania depozytu gotówkowego lub blokady środków na karcie płatniczej/kredytowej w wysokości należności za cały pobyt.

W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Obiekt nie ma obowiązku zwrotu opłaty za daną dobę hotelową.

§ 4
Usługi i usługi dodatkowe

Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.

Obiekt ma obowiązek zapewnić Gościom:

  • Warunki do pełnego wypoczynku;
  • Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
  • Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Obiekcie;

Dodatkowo na życzenie Gościa Obiekt świadczy następujące usługi:

  • Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
  • Zamawianie taxi;
  • Wszystkie dodatkowe usługi takie jak sprzątanie, wymiana ręczników, pobyt z pupilem czy dodatkowe usługi gastronomiczne są dodatkowo płatne i muszą być na bieżąco opłacane przez Gości.

§ 5
Odpowiedzialność Gości

Na terenie Obiektu dzieci w wieku poniżej 16 lat powinny znajdować pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.

Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych willi powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Obiekt zastrzega sobie prawo do odrębnej i indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.

W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Obiektu, do zapłaty za ewentualne zniszczenia w willi

Każdorazowo opuszczając wille Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.

Gość przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wydaną kartę/klucz do pokoju. W razie zgubienia lub zniszczenia karty/klucza , pobierana jest opłata w wysokości 100 PLN.

§6
Korzystanie z sauny oraz zewnętrznego jacuzz
i

Sauna oraz zewnętrzne jacuzzi stanowią integralna część willi, z której korzystać mogą wyłącznie zameldowani goście.

Przed korzystaniem z sauny i jacuzzi należy dokładnie przeczytać instrukcję obsługi, znajdującą się w willi.

Korzystanie z sauny i jacuzzi jest dozwolone wyłącznie osobom pełnoletnim. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z sauny wyłącznie pod opieką osób dorosłych

Osoby korzystające z sauny i jacuzzi powinny być pozbawione przeciwwskazań do korzystania z tych urządzeń.

Zabrania się spożywania alkoholu oraz używania substancji odurzających przed wejściem do sauny i jacuzzi.

Korzystanie z jacuzzi przez gości nie jest nadzorowane.

Goście korzystają z jacuzzi na własne ryzyko. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za urazy lub kontuzje wynikłe z niewłaściwego korzystania z urządzeń.

§7
Odpowiedzialność Obiektu

Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.

Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu należącym do obiektu czy każdym innym miejscu na terenie Obiektu.

§8
Zwrot Rzeczy Pozostawionych

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w willi będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt.

W przypadku nieotrzymania takiej dyspozycji Obiekt przechowa powyższe przedmioty przez okres 30 dni, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Obiektu.

Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za pozostawioną w willi żywność oraz napoje, i nie ma obowiązku jej przechowywania po wyjeździe Gości.

§9
Cisza nocna

W Obiekcie obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.

§10
Polityka wobec dzieci

1. Dzieci w wieku 0 – 4 lat pobyt w Obiekcie gratis, nie obejmuje świadczeń związanych z wyżywieniem.
2. Wyżywienie od 4 do 12 lat - według cennika.
3. Wyżywienie dla osoby po 12 roku życia - według cennika.
4. Łóżeczko niemowlęce – gratis.