Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”) informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych wskazanych na karcie meldunkowej oraz zebranych w związku z funkcjonowaniem hotelu, zgodnie z regulaminem świadczenia usług, monitoringiem jest Lake Hill Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą ul. Tyrolska 2G, 58-564 Sosnówka.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Tyrolska 2G, 58-564 Sosnówka, Polska drogą e-mailową pod adres iod@lakehill.pl lub telefonicznie pod numerem telefonu: 515268610.
  3. Pani/ Pana Dane będą przetwarzane w następujących celach i na podstawie następujących podstaw prawnych: na podstawie art. 6 ust. I lit b) RODO w celu wykonania obowiązków wnikających z zawartej z Panią/ Panem umowy o świadczenie usług (dane zawarte w karcie meldunkowe), oraz na podstawie art. 6 ust. I lit f) RODO, tj. na podstawie prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, w celu (I) ewentualnego dochodzenia roszczeń, (2) marketingu bezpośredniego usług Spółki, (3) administracji wewnętrznej w ramach grupy EUROPLAN oraz (4) zapewnienia bezpieczeństwa i ochrony mienia na terenie hotelu (dane z monitoringu).
  4. Odbiorcami Pani/ Pana Danych będą podmioty przetwarzające Dane na polecenie Administratora (tj. np. podmioty prowadzące obsługę płacową, czy też informatyczną Administratora) oraz podmioty z grupy EUROPLAN, w zakresie określonym w ust. 3 powyżej. Pani/ Pana Dane nie będą przekazywane do państw trzecich (spoza EOG) ani do organizacji międzynarodowych.
  5. W związku z przetwarzaniem Pani/ Pana Danych posiada Pani/ Pan prawo do żądania: (1) dostępu do Danych, (2) sprostowania Danych, (3) usunięcia Danych, (4) ograniczenia przetwarzania Danych, (5) wniesienia sprzeciwu w odniesieniu do Danych przetwarzanych na podstawie prawnie uzasadnionych interesów Administratora, (6) przeniesienia Danych, (7) wniesienia skargi do organu nadzorczego. Powyższych uprawnień w stosunku do Administratora (I) — (6) można dokonać poprzez złożenie stosownego oświadczenia za pomocą środków komunikacji wskazanych w pkt I lub pkt 2 niniejszego obowiązku.
  6. Podanie przez Panią/ Pana Danych w związku ze świadczeniem usług hotelarskich, tj. danych wskazanych w części I karty pobytu jest dobrowolne, niemniej jednak konieczne w celu zawarcia z Panią/ Panem umowy o świadczenie ww. usług. Podanie przez Panią/ Pana Danych w zakresie numeru telefonu oraz adresu e-mail jest dobrowolne i nie ma wpływu na zawarcie z Panią/ Panem umowy o świadczenie usług hotelarskich.
  7. Spółka nie będzie w oparciu o Pani/ Pana Dana podejmowała zautomatyzowanych decyzji, w tym dokonywała profilowania.
  8. Pani/ Pana Dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do świadczenia na Pani/ Pana rzecz usług hotelarskich, dochodzenia roszczeń bądź realizacji prawnie uzasadnionych interesów Spółki, wskazanych w pkt 4 powyżej.