Lake Hill Resort & Spa

§1
Przedmiot Regulaminu

Regulamin określa przedmiot świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie czynności konkludentnych (procesowych), w szczególności poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.

Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie

LAKE HILL RESORT & SPA

ul. Tyrolska 2G, 58-564 Sosnówka

Regulamin dostępny jest do wglądu w recepcji Hotelu oraz na stronie internetowej.

Opiekunem gościa jest Recepcja hotelowa.

§2
Doba Hotelowa

Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.

Doba hotelowa trwa od godz. 15:00 do 11:00 dnia następnego.

Życzenie przedłużenia pobytu, poza okresem wskazany w dniu przybycia Gość powinien zgłosić najpóźniej do godz. 20:00 w dniu poprzedzającym dzień wymeldowania z Hotelu. Hotel uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę dostępności pokoi.

Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w hotelu, w przypadku niedokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania regulaminu.

§3
Rezerwacja i meldunek

Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią i obowiązek wypełnienia oraz podpisania karty meldunkowej. W przypadku odmowy okazania dokumentu tożsamości w sposób umożliwiający zameldowanie, recepcjonista ma prawo odmówić wydania karty/klucza do pokoju.

Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju innym osobom nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.

Osoby spoza hotelu mogą przebywać gościnnie w pokoju hotelowym od godz. 6:00 do godz. 22:00. Ze względu na obecną sytuację epidemiczną w kraju nie ma możliwości goszczenia osób niebędących gośćmi Resortu.

Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelu lub Gości, szkody na osobie Gości, pracowników hotelu lub innych osób przebywających w hotelu. Hotel zastrzega sobie prawo do pobrania depozytu gotówkowego lub blokady środków na karcie płatniczej/kredytowej w wysokości należności za cały pobyt oraz dodatkowo 100 PLN/dobę na dodatkowe usługi.

W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Hotel nie ma obowiązku zwrotu opłaty za daną dobę hotelową.

§ 4
Usługi i usługi dodatkowe

Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.

W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, Gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie zastrzeżeń do Recepcji Hotelu, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług.

Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:

  • Warunki do pełnego wypoczynku;
  • Bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
  • Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu;
  • Dezynfekcję pokoi oraz części wspólnych Hotelu;
  • Sprzątanie Hotelu i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi takie życzenie;
  • Sprawną pod względem technicznym obsługę, a w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte niezwłocznie, Hotel dołoży starań, by w miarę możliwości zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodność.

Dodatkowo na życzenie Gościa Hotel świadczy następujące usługi:

  • Udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą;
  • Budzenie o wyznaczonej godzinie;
  • Przechowywanie bagażu Gościa – Hotel może odmówić przyjęcia bagażu, przechowywania bagażu w terminach innych niż daty pobytu Gościa hotelowego oraz nie mających cech bagażu osobistego;
  • Sprzątanie pokoju podczas pobytu - m.in. wymiana pościeli, ręczników, odkurzanie, dezynfekcja;
  • Serwis sprzątający odbywa się raz dziennie na życzenie gościa, zgodnie z instrukcją dostępną w pokoju, w godzinach 9:00-19:00 i nie przysługuje w dobie zameldowania;
  • Zamawianie taxi.

§ 5
Odpowiedzialność Gości

Na terenie Hotelu dzieci w wieku poniżej 16 lat powinny znajdować pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponosić będą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.

Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu powstałe z winy jego lub odwiedzających go osób lub osób odwiedzających te ostatnie. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe. Hotel zastrzega sobie prawo do odrębnej i indywidualnej wyceny zniszczeń w zależności od prac koniecznych do usunięcia szkody.

W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz opuszczenia Hotelu.

Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.

Gość przyjmuje na siebie odpowiedzialność za wydaną kartę do pokoju, która stanowi jednocześnie potwierdzenie zamówień dodatkowych rozliczanych na recepcji, m.in. usług realizowanych w Restauracji Lake Hill Resort & SPA czy Lobby Barze. W razie zgubienia lub zniszczenia karty, pobierana jest opłata w wysokości 100 PLN.

W przypadku nieuzasadnionego uruchomienia ręcznego ostrzegacza pożarowego ROP na korytarzu hotelu, Gość zostanie obciążony karą w wysokości 3000 PLN.

Korzystanie ze strefy wellness poza godzinami otwarcia jest zabranione - w razie niezastosowania się do zasad Hotelu, Gość zostanie obciążony grzywną w wysokości 2000 PLN.

§6
Odpowiedzialność Hotelu

Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.

Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy każdym innym miejscu na terenie hotelu.

§7
Zwrot Rzeczy Pozostawionych

Przedmioty osobistego użytku pozostawione przez wyjeżdżającego Gościa w pokoju hotelowym będą odesłane na wskazany przez Gościa adres na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji Hotel przechowa powyższe przedmioty przez okres 40 dni, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu.

Hotel nie ponosi odpowiedzialności za pozostawioną w pokoju żywność i nie ma obowiązku jej przechowywania po wyjeździe Gości.

§8
Cisza nocna

W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godz. 22:00 do godz. 6:00 dnia następnego.

§9
Polityka wobec dzieci

  1. Dzieci w wieku 0 – 4 lat pobyt w hotelu gratis.
  2. Dostawka dla dziecka w wieku od 4 do 12 lat - według cennika.
  3. Dostawka dla osób powyżej 12 roku życia - według cennika.
  4. Łóżeczko niemowlęce – gratis.
  5. Prośbę o łóżeczko niemowlęce należy zgłosić na etapie rezerwacji. Liczba łóżeczek ograniczona.

§10
Polityka wobec zwierząt

Hotel akceptuje zwierzęta domowe według obowiązującego cennika oraz odrębnego regulaminu dostępnego dla Gości ze zwierzętami w hotelowej Recepcji.

Najważniejsze informacje:

Gość powinien zgłosić chęć przyjazdu ze zwierzęciem podczas dokonywania rezerwacji pobytu.

Hotel nie akceptuje ras psów uznawanych za agresywne. Wykaz ras psów agresywnych na podstawie Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 28 kwietnia 2003 roku: Pit bull terier, Dog z Majorki, Buldog amerykański, Dog argentyński, Dog kanaryjski, Tosa inu, Rottweiler, Akbash dog, Anatolian karabash, Moskiewski stróżujący, Owczarek kaukaski.

Do Hotelu przyjmowane są jedynie zwierzęta zdrowe z książeczką zdrowia, aktualnymi szczepieniami i potwierdzeniem odrobaczania. Recepcja Hotelu może wymagać okazania książeczki zdrowia przy przyjeździe, a w przypadku braku aktualnych szczepień, ma prawo nie wyrazić zgody na przebywanie zwierzęcia w hotelu i na terenie posesji ze względu na bezpieczeństwo innych Gości.

Właściciel zwierzęcia zobowiązuje się do zapewnienia mu odpowiedniego wyposażenia np. smyczy, obroży, kagańca, legowiska, kuwety, miski do karmy i wody, żwiru, woreczków na odchody. W hotelowej recepcji dostępne są miski na karmę i wodę w liczbie ograniczonej.

Niedopuszczalne jest korzystanie z hotelowych ręczników i pościeli na potrzeby zwierząt. Hotel nie wyraża zgody na przebywanie zwierząt na łóżku oraz sofach, a także załatwiania potrzeb fizjologicznych w obrębie pokoju i innych wnętrz hotelowych.

Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do pokrycia kosztów związanych z naprawą lub czyszczeniem w przypadku zabrudzenia wnętrz pokoju (w tym wykładziny, materacy lub innego wyposażenia). Wycena dokonywana jest przez Dyrekcję Hotelu.

Zwierzęta mogą przebywać w hotelu w wyznaczonych strefach, gdzie powinny być wyprowadzane na smyczy, a zwierzęta mogące stanowić zagrożenie dla otoczenia również w kagańcach i pod kontrolą dorosłego opiekuna. W szczególności zabrania się wprowadzania zwierząt na teren SPA, kids club, play room. Wyjątek stanowi pies przewodnik.

Właściciel zwierzęcia ponosi pełną odpowiedzialność finansową i prawną za szkody wyrządzone przez Jego zwierzę na innych osobach, mieniu Hotelu i Gości.

§11
Reklamacje

Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.

Wszelkie reklamacje przyjmuje recepcja.

Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.

§12
Postanowienia dodatkowe

W Hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu oraz e-papierosów poza wyznaczonymi miejscami. Złamanie zakazu skutkuje obciążeniem gościa w wysokości 500 zł.

W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni, amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.

Zakazuje się prowadzenia w Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej, pozostawiania materiałów reklamowych i wyborczych, jak również działalności hazardowej.

Gościom nie wolno dokonywać w pokojach hotelowych jakichkolwiek zmian w umeblowaniu i wyposażeniu.

Gościom hotelowym nie wolno używać urządzeń i przedmiotów mogących powodować ryzyko związane z uszkodzeniem mienia hotelowego i innych Gości, w szczególności urządzeń mogących spowodować pożar lub zalanie. Dopuszczalne jest używanie w pokoju hotelowym czajników znajdujących się na wyposażeniu pokoi oraz innych urządzeń stanowiących wyposażenie pokoi.

W Strefie Wellness obowiązują godziny dla dorosłych: 20:00-22:00.

Uprzejmie informujemy, że od dnia 1 stycznia 2024 r. obowiązywać będzie opłata klimatyczna według Ustawy o pobieraniu opłaty miejscowej i uzdrowiskowej w Gminie Podgórzyn w wysokości 2 PLN. Opłata dotyczy osób rezerwujących pobyt na więcej niż jedną dobę - opłata za pobyt powyżej dwóch dób jest naliczana od pierwszej rozpoczętej doby i musi zostać uregulowana podczas zameldowania.

§13
Dane Osobowe

Administratorem danych osobowych jest Lake Hill Hotel Sp. z o.o. Sp komandytowa z siedzibą 58-564 Sosnówka, Ul. Tyrolska 2G, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla M. ST. Warszawy w Warszawie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego KRS, pod numerem KRS: 0000651524, NIP: 5252687387. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdują się na karcie hotelowej w recepcji.

Dyrekcja Hotelu Lake Hill Resort & Spa

Regulamin voucherów

§1
Postanowienia ogólne

Niniejszy regulamin określa zasady sprzedaży i realizacji voucherów

Wystawcą voucherów jest Lake Hill Hotel Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa, ul. Tyrolska 2 G, 58 – 564 Sosnówka, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem NIP: 5252687387.

Wystawca posiada w swojej ofercie następujące rodzaje voucherów:

  • kwotowe,
  • pobytowe.

Vouchery są ewidencjonowane przez Wystawcę, każdy z voucherów posiada swój indywidualny numer identyfikacyjny.

Termin ważności znajduje się na voucherze. Data ważności Vouchera nie ulega przedłużeniu. Vouchery mogą przewidywać ograniczenia w zakresie dostępności terminów, w szczególności ograniczenia, co do pobytu w terminach: tzw. „długich weekendów”, świąt Bożego Narodzenia, Sylwestra, Nowego Roku, świąt Wielkanocnych.

Voucher może być wykorzystany jedynie w całości i jednorazowo.

Voucher nie podlega zwrotowi i wymianie na gotówkę.

§2
Warunki korzystania z Vouchera

Voucher może zostać wykorzystany u wystawcy w obiektach Lake Hill Resort & SPA i Lake Hill Apartments.

Wystawca nie ponosi odpowiedzialności za utracenie lub uszkodzenie Vouchera od daty jego przekazania do Nabywcy.

Nabywca jest zobowiązany do wcześniejszej rezerwacji pobytu. Podstawą do wykonania usługi jest przez Wystawcę jest uprzednie okazanie Vouchera lub podanie jego numeru.

Nabywcy nie przysługuje prawo do otrzymania zwrotu reszty w przypadku niewykorzystania całej kwoty.

W przypadku gdy cena za usługę przewyższa wartość Vouchera Nabywca lub posiadacz Vouchera zobowiązany jest do zapłaty różnicy.

Wystawca ma prawo odmówić realizacji Vouchera w następujących przypadkach:

  • upływ terminu ważności Vouchera
  • uszkodzenie Vouchera uniemożliwiające odczytanie jego indywidualnego numeru identyfikacyjnego
  • nie dokonano uprzednio rezerwacji zgodnie z treścią ust. 3.

§3
Postanowienia końcowe

Wraz z otrzymaniem Vouchera Nabywca oświadcza, że zapoznał się z treścią regulaminu oraz zaakceptował jego postanowienia.

Wystawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

STANDARDY OCHRONY MAŁOLETNICH